Thursday, June 11, 2020

Karanten kepek 3. - Jatszohaz

az utolso masfel honapban, nagyon sok szabadidomet arra forditottam, hogy epitsek a gyereknek egy jatszohazat. mar regota beszeltunk errol, tudtam, hogy meg tudom csinalni, hiszen egyszer mar barkacsoltam egy dobozt, aztan meg csinaltam egy kacsahazat. az igazi lokest viszont az adta, hogy Christyanne egy olyan helyre gondolta ezt ami nekem eszembe sem jutott. a haz melletti eldugott kis resbe, ahol a keritesen tul mar a szomszed terulete van. tok jo kis hely, a gyerekek szuperul el tudnak majd szigetelodni tolunk ha akarnak.

a korabbi hetekben teljesen kitakartitottam a garazst, porszivozasig menoen. kiszortiroztam egy csomo dolgot amire nem volt szuksegem, osztalyoztam azt amit van ertelme megtartani. aztan jott ez a project ami kivalo alkalom arra, hogy egy csomo kacatot felhasznaljak. ugyhogy amit most a kepeken latni fogtok, abban egy fillerem sincsen, minden a haz korul volt, meg ha nem is konkretan azzal a cellal, amire fol lett hasznalva. van itt raklap, mindenfele furcsan vagott preselt falalapok, terkovek, nagy ablakos szunyoghalok, nagy ablakos mubor (vinyl) sotetito, hhatramaradt ereszdarab es a tobbi.

sok estet es hetveget igenyelt ez a projekt es meg nincsen kesz, de olyan fazisban van szerencsere, hogy bemutathato. kezdjuk azzal hogy hol is van ez a res, es hogyan alakitottuk at. aztan jon a kepek zuhataga az "epitkezes"-rol.






























No comments:

Post a Comment