Tuesday, June 14, 2016

igy keszult el

Bebop es Rocksteady olja. nezegettunk elotte egy sok lehetseges modelt az interneten, gondolkodtunk, hogy vegyunk e valamit es kesz (ami kesobb mar tobbszor is egesz jo otletnek tunt). C viszont sokat noszogatott, hogy persze, meg tudom en ezt csinalni. egy honappal korabban osszeszogeltem egy kis meretu fadobozt, es kb ennyi tapasztalatom volt a barkacsolasban. 

volt a haz korul egy csomo elszort faanyag, padlozat, deszkak, nagyobb fatablak, illetve a szomszedoktol is kaptam kilenc darab erosebb, vizallositott ketszer ket incses lecet. vennem mindossze a lakatokat meg egy tekercs acelhalot kellett, illetve a tetot, de azt a ujraepito kozpontbol (Rebuilding Center) hoztam el ket dollarert.

jo sokaig tartott, mert ritkan volt csak idom dolgozni vele. mindesetre keszen van, olyan lett amilyen, szerencsere azokat a donteseket, amiket megbantam menet kozben, jobbara ki tudtam kesobb javitani. 

ami az ol funkcionalitasat illeti:
- nagyon nehez, de mobilis a szerkezet. elol hatul meg lehet markolni a foldszinti keretleceket, es mar vihetik is.  
- elol a teto, hatul az ajto nyithato es zarhato, amugy pedig teljesen zart, lehalozott a szerkezet, hogy a mosomedveknek eselye se legyen. 
- a haz tetejebol kiveheto a szellozteto platform. ezt azert csinaltam igy, hogy ha esetleg telen tul hideg lenne nekik, akkor azon tudjunk segiteni.

























2 comments: