Sunday, July 14, 2019

kesztolci free jazz

az idei kesztolci csillaghullas minifesztivalon zenelni fog a helyi jazz banda, egy pilisszantoi zenekar (szlovak nepdalokat adnak elo SKA-ra atultetve), illetve a don.ocs. amikor errol az utobbirol olvastam a falu honlapjan, megmosolyogtam, hogy David/Ocske es a cimboraja Donat biztosan jot marhulnak azzal a sok szintetizatorral meg keverovel, de amikor azt irta riport, hogy a zene "Melodikus indusztriál, metál, helyenként fúziós raggae és christian rock felütéssel" akkor legyintettem is, hogy kar erte. azert belehallgattam es nagyon kellemesen meglepodtem, iszonyu igenyes improvizacios elektro jazz-t produkalnak:



David csatornajan font van nehany felvetluk, mind teljesen rendben van (en max a szovegelest hanyagolnam itt-ott). ezt a fenti felvetelt viszont legalabb hatszor meghallgattam munkaban Tableau-zas kozben. nekem nagyon fekszik - a trombita es a gitar piszkosul megtolja a kicsit furfangos elektronikus alapokat. 

jojjon hat a shout-out: 
sracok, szerintem nagyon izgalmas, kreativ de konnyed zenet csinaltok, igazi erett muzsikalas az ilyen! kar hogy nem leszek ott iden augusztusban, de nagyon remelem hogy folveszitek, es megosztjatok a mixet valahol. aztan ha kiadjatok vinylen, abbol is veszek majd egyet, sot, kettot.

el tudja valaki juttatni ezt az uzenetet Davidnak es/vagy Donatnak?

No comments:

Post a Comment