Sunday, October 27, 2013

majdnem minden vasarnap

azzal kezdjuk a napot hogy vegighallgatjuk a The Velvet Underground & Nico albumot. londonban, magyarorszagon, portlandban. ezt a lemezt egyebkent a Jambalaban, a kelet londoni buddhista kozpont charity shopjaban vettem, ahol egy baratom (sokszor ugy gondoltam hogy a legoregebb baratom) a 65 eves Andy Kirk dolgozott. egy fontert engedte hogy megvasaroljam. nem voltam biztos benne hogy mit veszek, a nevet akkor mar hallottam, de a zenet meg nem ismertem. mindenesetre Andy gyozkodott, hogy ezt nem fogom megbanni.

most szombaton, amikor a dokkban dolgoztam bejott egy cd, a best of the velvet underground. meg is hallgattam, jo hangosan, lathatoan se az utcan setalokat, se az adomany hozokat nem zavarta, hogy az episzkopalis szervezet jotekonysagi boltjanak garazsaban kiserleti pszichedelikus rock bombol, Lou Reed meg prostituciorol, heroinrol es mindenfele szexualis devianciakrol enekel. nem minden szamot ismertem, de 18bol 12 track elso albumukrol volt, azaz arrol, amit most mar kivulrol fujok, amivel egyutt enekelek a magam botor modjan.


ma, 2013 oktober 27-en vasarnap meghalt Lou Reed.
koszonom, koszonjuk a zenet!

No comments:

Post a Comment