Monday, June 3, 2013

bebutoroztunk, ugyanis

a munkahelyem egyik igazan hatarozott elonye hogyezt olcson tudtuk megtenni. szazadkozepi, dan, szolid fa butorzatott vettunk par honapja, amit ket hete megfejeltunk egy iroasztallal. ami az en asztalom lett. azt csak ugy hivom, az en elnoki asztalom.

eloszor is lassuk mi van az also szinten:

jobbra

balra

szemkozt

 ez egy valodi elso vilaghaborus propaganda poszter

aztan a felso szinten. itt igyekszem kodolast tanulni. 

my presidential desk

rolled open

4 comments:

  1. What a lovely desk! May you have many productive hours there. This is Erin from the bus ... I also wanted to let you know that there's a service change for the bus. It's only stopping at Syracuse and Philadelphia, right next to the bridge. It threw me for a loop today, and I didn't want you to have the same problem tomorrow!

    ReplyDelete
  2. thanks Erin! thanks big time (I so would have missed it)

    ReplyDelete
  3. WOW!! Először is azt akartam mondani, h milyen frikkin cool ez az asztal, én is kérek egyet, most, a Bigdaddyinthesky-tól, és majd remélem hozzámvág egyet hamarosan :) A másik dolog pedig, hogy mekkorát mosolyogtam azon, hogy az angolszakos diplomámmal én is épp oda jutottam, hogy kódolást tanulok, habár konkrétan nem éppen csak azt, de úgy tűnik a karrieremben inkább ilyen vizekre fogok evezni. Kicsit mérges is voltam magamra, hogy miért nem gondoltam erre mondjuk 6 évvel ezelőtt, viszont ha nem bölcsész lennék, valószínűleg meg sem mertem volna próbálkozni azzal, hogy ennyire távolra evezzek az első sodromtól, így pedig no problem :)
    Sok sikert, és jó utat hazafelé!!!

    ReplyDelete
  4. szerintem kb ugyanabban a cipoben jarunk ezzel. neha engem is borzasztoan zavar, mekkora idopocsekolas volt az angol szak. aztan rajovok, hogy:
    a) most amerikaban elek, de eltem mar angliaban is, szoval nem
    b) nem programozonak kellett volna helyette tanulni hanem valutaspekulansnak.

    szoval megnyugtatom magunkat, megsem volt ez akkor melleloves.

    ReplyDelete