Wednesday, September 14, 2011

ebben a ket hetben

el vagyok kenyeztetve munkaval. szinte minden masodik napra jut majd. van amikor Liz-t helyettesitem, aki elmegy statisztalni a Grimm tevesorozatba, van hogy egy mixer partyn vagyok a felig meddig szervezo/hazigazda, most eppen recepciozok, de reggel meg egy riklam film forgatason segitettem ki minimalisan (iranyitottam a szineszeket a megfelelo terembe), holnap meg vissza a felszereles kikolcsonzo szobaba (hogy a francba mondjuk magyarul hogy equipment room?), es ez csak ez a het. hah! remek, meg a borom ala is dollarok fognak noni, no persze nem huszas cimletekben, inkabb otosokben.

aztan ma beutott meg egy, Miles, aki a felszereles kolcsonzoben dolgozik, beteg lett, meghozza mononucleosis virussal. ez pedig rohadt nagy kihivas. en is atmentem rajta, vagyis inkabb rajtam is atment, ugyanis en nem vettem eszre. ezt a betegseget az ember jobb ha akar egy honapig is pihenessel kezeli. esetemben mivel ez elmaradt, jott a hiperaktiv pajzsmirigy eset, ami szepen hazavagta az egeszsegemet evekre.

orom az uromben, hogy amig Miles gyogyulgat, en atveszem az orait. hah!

No comments:

Post a Comment