Sunday, April 30, 2023

9243 - statusz

januar kozepen kezdtem dolgozni a kis haznal, es kozeledek a vegehez. eloszor ugy tunt, hogy lesz kb 20-25 dolog amit rendbe kell hozni. aztan a vegere lett 80. olyan sok ez, hogy elkezdtem vizualisan menedzselni ezt a munkat. ket tablazatban vezetem a tennivalok es a kivitelezes listajat. az elso, az csak egy egyszeru napta, ami mutatja, hogy melyik nap ki, mit csinalt a haznal (a cellak kommentjeben van elrejtve minden a munkak sora, ugyhogy ez nem latszik)


A masik listaban az egyes munkakat es azoknak a statuszat vezetem. eloszor csak szavakkal irtam le, aztan  idovel raaltam a szinezesre is. a kod tok egyszeru: ami sotetzold, az mar teljesen kesz van. ami vilagos zold, azt majdnem kesz van. ami szurke, az felig van keszen. ami narancssarga, azt elkezdtem, ami pedig piros, ahhoz meg hozza sem fogtam. 

ennek a listanak kb a harom negyedet en egyedul csinaltam meg, nehany dolgot Nick-kel kozosen. Aztan ott vannak azok a dolgok amiket Nick egyedul csinalt meg, illetve Christyanne egyedul csinalt meg. illetve egy vagy ketto olyan elem is van, amit felberelt szakemberek csinaltak meg.


egy szo mint szaz, kezdek a vegere erni ennek a listanak es ma volt az elso olyan hetvegei nap az elmult harom honapban, hogy nem dolgoztam az asztali furesszel. 

amint ezt a fejezetet lezajuk, mar kezdhetjuk is a munkat a masik haznal, abban ahol eppen lakunk...  arra csak ket honapunk lesz, ugyhogy gyorsabban kell majd dolgozzak, vagy tobb embert kell majd folbereljek. 

a kis hazat mar kiadtuk egyebkent, Juniusban koltozik be az uj lako. a nagy hazat valoszunleg majd augusztusra fogjuk tudni kiadni. nagyon remeljuk.  

No comments:

Post a Comment