Wednesday, October 6, 2021

40

par eve meg abban biztam hogy ezt otthon fogom tudni unnepelni. szamolgattam is, hogyan johet majd ki az, hogy ide meg oda tologatom a szabadsagaimat es milyen kovetkezmenyekkel jarna, ha a gyerekkel eppen iskolakezdes idejen mennnenk haza. nyilvan nehez lett volna. ehelyett most tokeletesen esemenytelenul zajlott ez a nap. szabadsagot sem vettem ki, bar azert napkozben elcsavargott a figyelmem neha. vegul ket hetvegevel kesobb sikerult tuzet rakni kint az udvarban es bogracsozni. volt egy vendgem is, Nick, akivel mar hat eve vagyunk baratok. 
igy ment el halkan a 40. szuletesnap, mintha itt se lett volna. na majd az 50 mas lesz!

ezen kivul nehany ajandekot kaptam a lanyoktol persze, meg en is megleptem magamat egy kicsit. mi massal mint lemezekkel:


igen, jol latod, totalis nosztalgiavonat (erdekes hogy a hatbol negy elso album, nem volt valasztasi szempont). 

No comments:

Post a Comment